مطالب و اخبار جدید درباره همراه اول
دیگر موارد
مطالب و اخبار جدید درباره همراه اول
نویسنده : تیموررضائی شهریور
سه شنبه 26 خرداد 1394

■از آدمـایه مغرور بدتون نیاد ■ ■ اونا یه زمانی بد خـرد شدن■ آسیا تک و ایرانسل و همراه اول مشکلی ندارن با #تلگرام. مخابرات وصل نمیشه (برخی استان ها) تا اینجا خبر دارم.

جملات و متن های جدید در مورد همراه اول

منظورشون از سرمایه‌گذار پولای میلیونی که بابت سرویس‌های مختلف از مردم گرفتن تا دکل‌های همراه اول رو نصب کنند؟

سری جدید اس ام اس های همراه اولی

همراه اول معتقده من ظرف یک ساعت ۱.۵ گیگ از بسته ۲.۵ گیگی یک ماهه رو مصرف کردم در حالی که اصلن دیتای گوشی خاموش بوده، دزدای عزیز مچکرم :|

نوشته های جدید در مورد همراه اول و شارژ همراه اول

روزی شیش بار این ریپلای برام میاد داره کم کم جای sms تبلیغات همراه اول ومیگیره

پیامک های همراه اول

اینم اس‌ام‌اس همراه اول که از ظهر تا حالا ۶۰ بار فرستاده. یا اس‌ام‌اس فعاله، یا اینترنت. دو تاشون با هم کار نمی‌کنه.

جملات خنده دار درباره خرید شارژ

من اگه معلم انشا بودم ب جای موضوع همیشگی علم بهتره یا ثروت ب بچه ها میگفتم انشایی با موضوع"ایرانسل کلاهبردارتره یا همراه اول" بنویسن رفتنی درم ببند.... مگس نیاد به جات....! . . . . . . . . . این دیگه اخرشه! نهایت عشق احساسم.!!!! دیگه درخواست متن عاشخانه نکنین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.